zaterdag 2 maart 2013

Shabby Chic Home

shabby chic home
made by LYNN*
sip of creativitea

Zo tussen de bedrijven door ben ik druk bezig met het verkopen van een aantal meubels en spullen.
Zelfs het schattige kastje waar ik mijn eerste blog over schreef
staat braaf op marktplaats.

Het wordt tijd voor een beetje stoer in huis!
Na alle leuke, lieve kleurtjes en schattige kopjes, bloemetjes en printjes (die ik echt niet allemaal weg doe) ben ik gewoon even toe aan wat nieuws.
Ach ja, misschien klinkt het ondankbaar, maar eigenlijk is het gewoon een hobby.
Ik heb er ontzettend veel plezier in om nieuwe dingen te bedenken en te creƫren in huis.
Mijn man wordt er wel eens zat van....
Kom ik weer(bijna dagelijks)met "ik heb een idee" !
Waarop hij soms antwoordt met: "toch niet iets met inrichten he?"
Hmmmmmmmmm
Ik luister toch ook naar de voetbal standen?
Wat was t ook alweer
AZ-Utrecht 2-0?
Volgens mij wel...
't kan zijn dat ik even wegdroomde:)
Waarschijnlijk kreeg ik weer een IDEE!
**Fijn weekend**

1 opmerking:

Devereaux Noma zei

Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien...de stoere versie van je huis! Leuk leuk :)