zondag 28 juli 2013

**Bella Italia B-day party**

Net terug van vakantie, bruin, opgeladen en helemaal enthousiast over het prachtige land Italië.
In een andere post zal ik daar meer op ingaan en meer foto's met jullie delen, de must sees en must do's van onze vakantie.
 
Vandaag ben ik 28 jaartjes oud geworden!
HAPPY B-DAY TO ME!!
Elk jaar vier ik het weer anders, ligt er een beetje aan waar ik zin in heb.
Deze keer moest het een tuinfeest worden.
In een paar woorden:
Sfeervol, loungen, lekker Italiaans eten, zomerse muziek, mooie drankjes en gezelligheid
Natuurlijk heb ik me helemaal uitgeleefd op de decoratie
MY ULTIMATE FAVORITE THING TO DO
(na slapen dan;)
Een impressie van de avond
 
 

 links naar rechts: 1. landkaart van Toscane gebruikt als wegwijzer naar de bar 2 VEEL zelfgemaakte sappen 3 geïmproviseerde drinkglazen, 4 to do list op mijn keukentafel(tafelloper)
 De bar, achterste bak vol met ijs en flesjes en het blad natuurlijk later op de avond vol met antipasta
1. DIY 3 gebakjes naar keuze 2. oude coca cola flesjes gevuld met zelfgemaakte limo
 Cantuccini, Toscaans nagerecht geserveerd op een schilderspalet (why?denk aan da Vinci )
 1.Display van vakantiefoto's met een retro randje 2. VEEL lampjes, kaarsen en zelfgemaakte vlaggen
 1. Collage van o.a. bezochte agritourismo's en spelletjes hoek 2. leuke pics uit de flow voor de zomerse look
 

 1. de lounge ruimte, lekker overdekt 2. lange sfeervolle tafel
1. kado met helemaal de goede kleurtjes :) 2.van mijn hubbie, een leren armbandje uit Italië, helemaal hip en super leuk!(p.s. dat mooie boeket kreeg ik o.a. ook van hem)
 
 
 1. night falls, lampjes, kaarsjes en een volle bar 2.  keep kalm and..... cadeau gekregen:)
 
Ik ben weer erg verwend en helemaal tevreden met hoe het er allemaal uitzag
Op naar de 29!
Ik dacht misschien een picknick??
Heb nog 364 dagen om daar over na te denken
:)



1 opmerking:

Devereaux Noma zei

Het ziet er weer super uit..wat een feest! Had daar wel bij willen zijn voor de live belevenis!! $&%#@%**% stupido