maandag 8 juli 2013

*ode aan het schele hondje*




Ik houd van dit lieve, oude, schele hondje.
Heelvroeg op een markt stonden hondje en ik ineens oog in oog.
Ik weet niet welk oog, want dat is altijd moeilijk te bepalen met schele oogjes.
Ik zwijmelde meteen weg en ja toen mijn ouders, die ook mee waren, zagen hoe in love ik was besloten zij over hun hart te strijken en dit schattige diertje alvast voor mijn verjaardag te kopen.

Ik heel blij, want hondje staat overal leuk, zoals op deze oude kruk.

Mijn man trok even heel veelzeggend zijn wenkbrauwen op toen hij zijn oog liet vallen op dit aandoenlijk beest. Ik denk dat hij hem stiekem heel leuk vindt, maar dat is niet stoer dus.....

Soms heb je van die dingen die gewoon mooi zijn van lelijkheid, zoals mijn lieve schele hondje.

Btw de kruk en het glas die ik op de kop heb getikt mogen er ook wezen, maar hondje steelt de show vinden jullie ook niet ;)







1 opmerking:

Devereaux Noma zei

Super leuk! Hoe heet tie?