maandag 14 oktober 2013

**my big fat green obsession**

*GROEN*GREEN*GRUN*VERT*
Mijn lievelings...
Het begon met een leuk kastje dat ik voor 5 Eurie op een markt vond.
Toen kwamen de stoere kussens erbij die voor hetzelfde geld in een bak bij Intratuin lagen.
Met en met kwamen er steeds meer elementen in huis met een groene tint.
 

 allemaal kringloop/marktvondsten
 
 
De kussens met Engelse vlag*Intratuin*vloerkleed*kringloop*schapenvacht*nieuwe vondst markt*

Rechts het kastje waarmee het allemaal begon*
(de kinderkleertjes komen terug in een andere blog)

 *nothing great ever comes easy*
*Dubbele LP live concert Simon en Garfunkel*
Absolutely love them
Nieuw doel: een platenspeler!!
wel zo handig:)

Hopelijk genoeg pics van mijn big fat green obsession!
En een beetje een idee van hoe mijn herfsthuisje er tot nu toe uitziet.
*Ik ga verder met heerlijk vakantievieren*
LOVE

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Die obsessie is mij totaaaalll niet vreemd, dus we kunnen altijd nog een lotgenotengroep oprichten (of onze mannen ;-)). Het ziet er super bij je uit!!! Wat zijn die RETRO letters cool!! Geniet van je vakantie!

Liefs, Heidi