zaterdag 26 oktober 2013

*time well spent*


Ik was laatst op een markt waar een vrouw stond met massa's
gebreide kinderkleding.
De leukste dingen en voor een prikkie.



Mevrouw vertelde dat ze een hekel heeft aan tv en elke avond breidt.
Er lagen letterlijk stapels van 15/20 kleertjes en dan een hele tafel vol.
Dat is nog eens time well spent
(ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk)

Ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om verder te lopen,
dus heb ik daar tijden gestaan, het ene stapeltje na het ander doorzoekend en
met het woordje leuk, dat om de 2 a 3 seconden weer over mijn tong rolde.
(arme vrouw)
Ik beperkte mezelf tot 10 kleertjes
leuk als cadeau of om af en toe weer naar te kijken en
te zeggen...
'wat zijn ze toch....' je snapt t wel ;)

Ook weer even een reminder
 hoeveel je kunt bereiken wanneer je je tijd goed besteedt.
Misschien laat ik de tv wel vaker even een avondje rusten,
wie weet wat er uit voort vloeit?

Fijn weekend!

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Aaaah...wat LEUK!!!! ;-) Super cute!

Liefs, Heidi