vrijdag 8 november 2013

**BOOK HANGOVER**

 

In de lente, de zomer, de HERFST en de winter,
lezen blijft heerlijk!
Lekker buiten in het eerste lentezonnetje, in de zomer aan het zwembad, in de herfst heerlijk thuis met het tikken van druppels tegen het raam of  met een kop warme chocomel en kaarsjes tijdens de winter.
Ik ben helemaal in to the romans, ach ik lees wel eens wat anders, maar dat haalt het lang niet bij het lekker wegzwijmelen met het liefdesleven van een ander.
*Het allerleukst*
Wanneer een vrouw, liefst rond 1900, in een godverlaten stadje komt en met haar unieke talenten de hele boel op stelten zet. Natuurlijk (en toch vind ik het nooit afgezaagd) ontmoet ze daar haar ware, knappe (hoe kan het anders) liefde en loopt alles goed af!

**Weird**
Na elk boek betrap ik mezelf dat ik mijn "boekvrienden" mis.
Hebben jullie ook wel eens de vreemde aandrang gevoeld om de hoofdpersoon op te bellen om even bij te kletsen en te vragen hoe het leven er nu voorstaat?
Ik vond er zelfs een woord voor:
BOOK HANG-
OVER!

Fijn weekend!
You know what I'll be doing
 

 

 
 
 
 


2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Ik lees te weinig, maar herken dit wel van 'vroeger'! Heerrrrlijk verdwijnen in een boek! Moet ik maar weer eens doen :-).
Doe je mee met onze kringloopadresjesverzamelwoede? We willen graaagg wat zuidelijke tips van je ;-).

Fijn Weekend!
Liefs, Heidi

LYNN* zei

Hey Heidi,
Ik ben al flink aan het nadenken welke plekjes leuk kunnen zijn!
Leuk idee!