zaterdag 7 december 2013

*Pre Christmas Pret*

 

**CHRISTMAS TIME**


Normaal gesproken een tijd van veel stress voor mij, ik moet van alles (vooral van mezelf) en geniet te weinig.
Begin dit jaar heb ik me voorgenomen dit jaar lekker rustig aan te doen en vooral veel te genieten van deze speciale tijd, dat lukt al aardig:)

Donkere dagen schreeuwen om lichtjes en gezelligheid!

Dit jaar wordt het een kerst vol labels met gedrukte letters en kerstballen met gestempelde woorden erin.
**GOOD 2 KNOW>>>**
Er zijn leuke labels bij de Hema, Action en leuk lint met zwarte letters bij de Xenos.


De slingers van bladzijden uit een oude Franse encyclopedie wil ik in de boom gebruiken.
In de kerstbal een tekst op een stuk oud papier gestempeld met de woorden:
christmas love on earth 4 us all....

TO BE CONTINUED.....
fijne PCP {[Pre-Christmas-Pret))]

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Heerlijk, goed bezig!! Hier vanavond alle Sintpret afgerond en nu losss voor christmas ;-). Enjoy enneuh...rustig aan! Blijft stiekem best lastig in de maand december...

Fijn Weekend!

Liefs, Heidi